Købsvilkår

Cealab sælger kosttilskud som engangskøb eller via abonnement. Abonnementerne er personlige og har ingen bindingsperiode eller opsigelsesvarsel. Du kan når som helst sætte abonnementet i bero, ændre eller opsige dit abonnement.

Abonnement
Du skal kontakte kundeservice, hvis du ønsker at sætte i bero, ændre eller opsige abonnementet. For at få det bedste ud af dine produkter er det vigtigt at du dagligt tilføre kroppen en jævn dosis. Derfor er vores abonnementer opbygget sådan at du altid har produktet hjemme. Dine produkter kommer enkelt og smidigt med posten i god tid inden den forrige pakke er opbrugt.

Betaling
Der vil ligge en faktura med i din levering og du har 21 dage til at betale. Forfaldsdatoen er angivet på fakturaen. Vi samarbejder med Alektum Group hvad angår betaling. Ved for sent betaling påføres der et gebyr på 100 kroner. Bliver vi senere tvunget til at kontakte inkasso, pålægges du inkassogebyr og inkassoomkostninger samt renter efter renteloven. Inkassogebyr samt inkassoomkostninger og renter pålægges af os eller Alektum Group A/S.

Porto og ekspedition
Der vil ikke blive tillagt porto- eller ekspeditionsafgift på din bestilling.

Aldersgrænse
Er du under 18 år, kræves der forudgående, skriftlig tilladelse fra forældre eller værge.

Fortrydelsesret og returnering
Hvis du har modtaget en vare fra os, er du ifølge gældende lovgivning berettiget til at fortryde dit køb uden særlig grund inden 14 dage fra du har modtaget varen.

Denne fortrydelsesret gælder dog ikke for forseglede varer, der af sundhedsbeskyttelsesmæssige eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt, jf. forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2. Derfor er det ikke muligt at fortryde køb af levnedsmidler, hvor emballagen er åbnet, herunder omega-3/fiskeolie og multivitaminer og kosttilskud.

Fortrydelsesfristen begynder at løbe fra den dag du modtager varen. Ved abonnementsaftaler vil vi gøre dig opmærksom på, at fortrydelsesretten kun gælder første leverance. Fortrydelsesfristen ved abonnementsaftaler udløber derfor efter 14 dage fra modtagelse af første leverance. Følgende leverancer kan ændres eller afsluttes, hvis det sker inden sidste dag for ændring. Efter sidste dag for ændring forpligter du dig til at modtage og betale for den leverance, du har bestilt.

Vil du som kunde benytte dig af fortrydelse og returnering af din første pakke, skal du indenfor fortrydelsesfristen meddele os dette via brev, email, telefon.
Ved returnering skal varerne sendes tilbage til os, så vidt muligt i ubrudt og uskadt tilstand. For nogle varer gælder fortrydelsesretten ikke, hvis forseglingen er blevet brudt, jf. ovenfor. Returnering skal ske senest 14 dage fra den dato, hvor du har informeret os om udøvelsen af aftalens fortrydelsesret. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage. Du skal selv afholde portoomkostningerne til returnering, der kan foretages med normal post.

Hvis du returnerer pakken i ubrudt og uskadt tilstand uden i tide at informere os om, at du vil fortryde købet, forbeholder vi os retten til at debitere ekspeditionsomkostninger. Omkostningerne udgør typisk 150 kr.

Ved returnering er du som kunde ansvarlig for eventuelle skader, som opstår ved din håndtering af varerne eller under returneringen. Du er erstatningsansvarlig, hvis du håndterer varerne på en måde, der overstiger besigtigelse og enkelt afprøvning af varen, og som forringer varens salgspris.

Reklamation
Hvis du har modtaget en defekt eller forkert vare, beder vi dig omgående kontakte vores kundeservice. Beskriv fejlen så udførligt som muligt. Hvis vi ikke kan løse problemet får du naturligvis en ny. Reklamationen skal ske i overensstemmelse med vores retningslinjer.

Returbetaling
Når vi har modtaget og kontrolleret den returnerede vare efterbetaler vi hurtigst muligt hele
købesummen. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller De har fremlagt dokumentation for at have returneret varerne, alt efter hvad der er tidligst. Tilbagebetalingen sker senest 14 dage efter modtagelse. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Bemærk venligst at porto med normal post ikke kan fradrages.

Adresseændring
Adresseændring skal meddelelse vores kundeservice.

Priser
Vores priser er incl. Moms og afgifter i danske kroner. Prisændringer meldes ud på vores hjemmeside www.vitacea.dk

Ikke afhentede pakker
Forsendelsen ligger på posthuset i 14 dage. Derfor skal du være
opmærksom på, at hvis du fortryder et køb og ønsker at returnere varen, skal du først afhente
pakken og derefter returnere den som beskrevet overfor. Hvis varen ikke afhentes, og du ikke reagerer på vores efterfølgende henvendelse, forbeholder vi os retten til at debitere omkostninger for returfragt og ekspeditionsomkostninger. Omkostningerne udgør typisk 150 kr.

Kundeservice
Vores kundeservice har stor erfaring med vores produkter, og kan derfor svare på spørgsmål omkring dem, hvordan de virker for dig i lige din situation. Kundeservice kan også hjælpe dig med at skræddersy et abonnement som passer dig.

Har du spørgsmål? Så kontakt os!
Mail: info@cealab.dk
Tel: 78769697

Hjemmeside og webshop: www.cealab.dk

Prøv VitaCea for kun 169 kr. spar 41% de første 2 mdr.










Har du endnu ikke prøvet VitaCea?

For at give dig den bedste VitaCea-oplevelse giver vi dig 41% rabat på din første levering og gratis fragt. Gør som tusinde andre dansker, få den leveret direkte hjem i din postkasse. Du betaler kun 169 kr. Velkomsttilbudet gælder kun nye kunder og en gang pr. husstand.

Gratis forsendelse

Når du køber et abonnement, betaler du ingen forsendelse.

Gratis retur

Ved din første levering har du altid 14 dagesfortrydelsesret

24/7 Support

Vores kundeservice er der altid for dig. Ring eller skriv en mail. Så sidder vi altid klar.